Pyrimme aina saavuttamaan parhaan mahdollisen lopputuloksen, ja otamme reklamaatiot vakavasti. Haluamme varmistaa tyytyväisyytesi myös, jos et ole täysin tyytyväinen työn lopputulokseen. Olemmekin siksi luoneet alla olevan reklamaatiolomakkeen: palvellaksemme sinua mahdollisimman hyvin!

Reklamaatiomenettely:

  1. Täytä alla oleva lomake, ja palaamme asiaan mahdollisimman pian. Mitä tarkemmat tiedot meille annat, sitä paremmin ja nopeammin voimme auttaa sinua.
  2. Käsittelemme nyt reklamaatiosi ja olemme sinuun yhteydessä yhden työpäivän sisällä.
  3. Työskentelemme kanssasi löytääksemme sopivan ratkaisun. Jos reklamaatiosi on aiheellinen, uusi ammattilainen oikolukee asiakirjasi uudestaan veloituksetta. Jos työsi palauttaminen uudelleen ei ole mahdollista, hyvitämme sinulle palvelusta aiheutuneet kustannukset.